Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM återkallar 1,5 miljoner bilar

Startad av Krister Lindholm · 2010-06-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
2010 håller på att formas till bilåterkallelsernas år. Nu senast är det GM som informerar att de ska återkalla cirka 1,5 miljoner bilar på grund av risken för brand i spolarvätskeenheten. Dessutom betalar de tillbaka pengar till bilägarna som drabbas.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]