Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM avvecklar Hummer

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-24 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Försäljningen till kinesiska Sichuan Tengzhong har misslyckats. Därför har GM beslutat att det legendariska bilmärket Hummer ska avvecklas. Men vi som har följt Saab-historien vet att ett nedläggningsbeslut inte behöver betyda slutet.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]