Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM behåller Opel

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Aningen oväntat, men i går meddelade ledningen för General Motors att man tänker behålla Opel. Anledningen sägs vara de positiva försäljningsframgångarna de senaste månaderna. Försäljningen av Opel till Magna går alltså i stöpet.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]