Aningen oväntat, men i går meddelade ledningen för General Motors att man tänker behålla Opel. Anledningen sägs vara de positiva försäljningsframgångarna de senaste månaderna. Försäljningen av Opel till Magna går alltså i stöpet.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld