Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM-chefen: Saab och Volvo borde gå ihop

Startad av Krister Lindholm · 2009-03-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
GM:s vice styrelseordförande Bob Lutz tycker att de två krisdrabbade svenska biltillverkarna borde slå sina påsar ihop. På så sätt skulle både GM och Ford ?bli av med ett problem.?

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]