Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM-chefen: Vi lägger ned Saab!

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
?Vi stänger ned Saab. Vi avvecklar företaget?. Det var vad GM:s vd Ed Whitacre sa i dag till reportrar på plats i Detroit. GM:s vice ordförande Bob Lutz säger att det ska mycket till för att GM ska ändra kurs. Men kommer någon med de rätta pengarna så är en försäljning ändå möjlig, även om GM inte tror på det.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]