Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM inte nöjda med Saab-bud

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Trots upprepade ansträngningar från två intressenter fortsätter GM med nedläggningen av Saab. En GM-källa säger till Bloomberg News att varken Spykers eller Merbancos bud håller.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]