Det blir allt mer tydligt att GM har fått nog av Saab. Nya rapporter säger att amerikanerna jobbar för fullt med att göra Saab redo för att säljas. Det kan innebära att det mesta av verksamheten flyttas till Sverige.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld