Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM klipper banden med Saab - verksamheten flyttas hem

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det blir allt mer tydligt att GM har fått nog av Saab. Nya rapporter säger att amerikanerna jobbar för fullt med att göra Saab redo för att säljas. Det kan innebära att det mesta av verksamheten flyttas till Sverige.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]