Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM och Koenigsegg Group AB överens om Saab

Startad av Krister Lindholm · 2009-06-16 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I går kunde vi berätta att Koenigsegg bildat ett koncernbolag - Koenigsegg Group AB. Nu på förmiddagen bekräftar GM att de tecknar en avsiktsförklaring med just Koenigsegg Group AB om Saab Automobile. Överenskommelsen sägs säkra Saabs framtid.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]