Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM och Segway visar tvåhjuligt stadsfordon

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
GM och Segway samarbetar i utvecklingen av ett nytt elektriskt fordon med två hjul som de tror ska bli det perfekta stadsfordonet. Projektet går under namnet P.U.M.A.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]