Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM överväger att behålla Opel

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Efter månader av förhandlingar kan det slumpa sig så att det inte blir någon försäljning alls. Enligt Wall Street Journal har General Motors tänkt om och överväger att behålla sitt dotterbolag Opel. Men först måste 30 miljarder kronor skrapas ihop.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]