Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM redo att skänka bort Saab

Startad av Krister Lindholm · 2009-04-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
GM uppges vara redo att ge bort sina dotterbolag Saab och Opel gratis. Enligt Financial Times kan GM tänka sig att skänka bort de europeiska märkena till den som är villig att ta hand om företagen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]