Det börjar bli bråttom nu. Om ett par veckor ska GM presentera sin affärsplan för president Obama, då de måste visa att de har en plan för hur de ska bli lönsamma igen. Vad som ska hända med Saturn, Saab och Hummer är det dock ingen som vet, inte ens GM själva.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld