Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM ser positivt på Saab-nedläggning

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-28 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Om Saab läggs ned eller inte är ännu okänt, även om mycket pekar på det. GM uppskattar att nedläggningen tar fem år. Källor säger också att GM ser positivt på att Saab försvinner och därigenom kunna komma åt teknik från nya 9-5 till en ny Buick-modell och en ny premium-Opel.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]