Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM ska betala tillbaka 15 miljarder

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-04 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I Tyskland är rösterna om GM:s helomvändning i Opel-frågan inte nådiga. Opel-anställda hotar med strejk och Tysklands näringsminister kallar GM:s handlande ?helt oacceptabelt?. I slutet av november ska GM ha betalat tillbaka 15 miljarder till de tyska skattebetalarna.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]