Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM stänger Opel-fabrik i Antwerpen

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-22 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Anställda vid Opels fabrik i belgiska Antwerpen protesterade på torsdagen efter GM:s besked att fabriken ska läggas ned. 2 300 blir utan jobb om GM bestämmer sig för att lämna Antwerpen helt och hållet. Det här är dock bara första steget i en omfattande besparingsplan.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]