Nu ska GM bygga småbilar. Amerikanerna meddelar att de investerar drygt 900 miljoner kronor för att nystarta en fabrik i Detroitområdet. I den nyöppnade fabriken ska två nya småbilar sättas ihop.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld