Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM storsatsar på småbilar

Startad av Krister Lindholm · 2010-10-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu ska GM bygga småbilar. Amerikanerna meddelar att de investerar drygt 900 miljoner kronor för att nystarta en fabrik i Detroitområdet. I den nyöppnade fabriken ska två nya småbilar sättas ihop.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]