Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM storvarslar och sänker löner

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
General Motors kommer under året att skära bort 10 000 tjänstemän världen över. De som behåller sina jobb får sina löner sänkta. De drastiska åtgärderna är ett måste för att GM ska få ytterligare lån från den amerikanska staten.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]