Sent i kväll hade GM samlat till ett litet pressuppbåd på huvudkontoret i Detroit. GM:s nye vd uttalade sig angående Saab-affären och tongångarna var inte i positiv anda, tyvärr.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld