Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM tror inte på Saab-försäljning

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Sent i kväll hade GM samlat till ett litet pressuppbåd på huvudkontoret i Detroit. GM:s nye vd uttalade sig angående Saab-affären och tongångarna var inte i positiv anda, tyvärr.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]