Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM visar Segway-bilarna EN-V i Shanghai

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
GM har tänkt till med sin kreativa hjärnhalva och tagit fram tre spännande framtidskoncept. Segway och SAIC har hjälpt till för att skapa de tre EN-V-koncepten som ska visas på världsutställningen i Shanghai.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]