Den amerikanska fordonsjätten General Motors kan glädja sig åt att årets första kvartal har gått bra, så bra att vinsten blev 865 miljoner dollar. Det är första gången på tre år som GM går med vinst.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld