Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GM:s miljardvinster fortsätter

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-13 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Den tidigare så krisdrabbade biljätten General Motors har vänt på skutan. Förra året var ett krisår men i år har det gått bra och under andra kvartalet uppgick vinsten till tio miljarder kronor.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]