Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

?Gör slut på Saabs lidande?

Startad av Krister Lindholm · 2008-11-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
GM borde lägga ned Saab och satsa på Opel som fortfarande har en chans. Det anser den tyske bilexperten Ferdinand Dudenhöffer som dessutom hävdar att det är GM:s fel att Saab säljer så dåligt.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]