GM borde lägga ned Saab och satsa på Opel som fortfarande har en chans. Det anser den tyske bilexperten Ferdinand Dudenhöffer som dessutom hävdar att det är GM:s fel att Saab säljer så dåligt.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld