Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Göteborg får trängselskatt

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-20 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
I Stockholm har man fått betala sedan två år tillbaka. Nu är det snart dags för göteborgsbilisterna. Rent tekniskt kan trängelskatter införas redan 2011 och pengarna ska gå till finansiering av stora infrastrukturprojekt.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]