Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Göteborg vill se fler p-böter

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-24 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Göteborgs kommun är inte tillfredsställda med hur många p-böter som skrivits ut och anser att de missat tiotals miljoner kronor i inkomster. Därför vill kommunen nu byta parkeringsvaktbolag.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]