Göteborgs kommun är inte tillfredsställda med hur många p-böter som skrivits ut och anser att de missat tiotals miljoner kronor i inkomster. Därför vill kommunen nu byta parkeringsvaktbolag.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld