Dieseltekniken har redan etablerat sig starkt i Le Mans, kanske står eltekniken näst på tur. Schweiziska GreenGT är övertygade om det och presenterar nu sin eldrivna racer som kan komma att tävla i 2011 års 24-timmars Le Mans.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld