Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

GreenGT - framtidens eldrivna Le Mans-racer

Startad av Krister Lindholm · 2009-05-17 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Dieseltekniken har redan etablerat sig starkt i Le Mans, kanske står eltekniken näst på tur. Schweiziska GreenGT är övertygade om det och presenterar nu sin eldrivna racer som kan komma att tävla i 2011 års 24-timmars Le Mans.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]