Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Growler E 2011 - läcker hyllning till Jaguar E-Type

Startad av Krister Lindholm · 2011-02-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Jaguar E-Type fyller som bekant 50 år i år och för att uppmärksamma den brittiska sportbilens jubileum har en hemlig schweizisk affärsman med hjälp från svenskt håll låtit ta fram ett koncept som får det att vattnas i munnen. Growler E 2011 kan komma att byggas.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]