Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Growler E sätts i produktion

Startad av Krister Lindholm · 2011-03-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Ljuvliga nyheter för alla Jaguar E-Type-fantaster och alla som uppskattar svenska Vizualtechs skapelser. Growler E som presenterades för ett par veckor sedan går i produktion.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]