Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Halv miljard till elbilsutveckling

Startad av Krister Lindholm · 2009-12-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Näringsminister Maud Olofsson var på besök i Trollhättan på tisdagen och passade på att berätta om regeringens satsning på elbilar. Nästan 500 miljoner kronor satsas på två elbilsprojekt i Västra Götaland.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]