Näringsminister Maud Olofsson var på besök i Trollhättan på tisdagen och passade på att berätta om regeringens satsning på elbilar. Nästan 500 miljoner kronor satsas på två elbilsprojekt i Västra Götaland.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld