Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Hårdare tag mot rattfulla på förslag

Startad av Krister Lindholm · 2009-09-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Regeringen anser att åtgärderna mot rattfulla är för veka och har därför lagt som förslag att om man kört rattfull ska man bli av med körkortet i minst ett år i stället för som i dag tre månader. Utöver det ska det bli billigare att delta i alkolåsprogrammen.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]