Regeringen anser att åtgärderna mot rattfulla är för veka och har därför lagt som förslag att om man kört rattfull ska man bli av med körkortet i minst ett år i stället för som i dag tre månader. Utöver det ska det bli billigare att delta i alkolåsprogrammen.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld