Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Hjälp till att rädda Saab!

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-23 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Sedan 60 timmar finns det en sajt, rescue-saab.com, tillgänglig där alla Saab-entusiaster kan registrera sig för att visa sitt stöd för Saab. Man kan även betala en avgift och bli aktieägare i Saab Automobile den dagen rekonstruktionen är genomförd. Nästan 3 000 Saab-fantaster har registrerat sig hittills.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]