Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Honda 3-RC - bättre än att gå?

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-25 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Tre hjul är bättre än två fötter, verkar Honda resonera när de presenterar sitt framtidskoncept 3-RC. Med hjälp av en utsläppsfri elmotor och tre hjul ska en person kunna susa fram genom storstadens trafik.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]