Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Honda bygger fler bilar i USA än Japan

Startad av Krister Lindholm · 2010-08-06 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Under perioden april-juni nådde Honda en historisk milstolpe. För första gången byggde Honda fler bilar i USA än hemma i Japan under ett helt kvartal.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]