Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Honda-chefen: Hyundai är fantastiska

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-07 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Inte amerikanerna, inte européerna och inte heller kineserna är något hot för Japans biltillverkare. Nej, när Hondas vd Takanobu Ito talar om den verkligt farliga konkurrenten är det i stället sydkoreanska Hyundai som får honom att darra på manschetten.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]