Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Honda EV-N - sötast i Tokyo

Startad av Krister Lindholm · 2009-09-30 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Årets Tokyosalong ser ut att bli glesare än på länge, men tokiga konceptbilar bjuder de japanska tillverkarna alltjämt på. Priset för sötast konceptbil går förmodligen till lilla Honda EV-N, en retroinspirerad elbil med smart lösning för trafikstockningar.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]