Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Honda tar farväl av S2000

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-02 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu är det dags att ta farväl av en de körgladaste bilarna på marknaden. Honda meddelar att produktionen av S2000 stoppas i år. För att markera slutet lanserar Honda en sista specialutgåva av S2000. Det är fortfarande oklart om S2000 får en efterföljare.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]