Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Hoppet lever för Saab

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Risken för att Saab Automobile går i konkurs och avvecklas är överhängande då ägaren GM säger sig sakna intresse för att behålla den svenska biltillverkaren. Men hoppet för överlevnad finns ändå då det i dag kommit fram uppgifter som säger att ett flertal tidigare intressenter återigen visar intresse.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]