Motorforum.nu

ForumOff Topic

Hur gammal e du??

Startad av Mackan_84 · 2003-05-14 · 24 svar

Jason
21
OpelMicke
nu e man äntligen 20 så nu får man gå på systemet själv.
Ludde_57
OpelMicke wrote:
nu e man äntligen 20 så nu får man gå på systemet själv.
Man får gratulera då :upp
OpelMicke
Tackar
freddofrog
34 fyller 35 i juni 2007
savanna
snart 45 ......
skanedanne
Känner mig helt plötsligt GAMMAL när jag läser åldern på er
50 Nästa månad.
Det är inte långt till UTFÖRSBACKEN nu.
MvH Gubben med keps
skanedanne
50+2dagar
Ludde_57
Dazzel;17180 wrote:
50+2dagar
Man får gratulera i efterskott då.
Får tuta en glad födelsedagstrudelutt då jag passerar förbi din postlåda, tidigt någon morgon §e
skanedanne
tuta högt är ju gammal nu så jag hör dåligt:)
MvH Per