21
Hur gammal e du??
nu e man äntligen 20 så nu får man gå på systemet själv.
OpelMicke wrote:
nu e man äntligen 20 så nu får man gå på systemet själv.
Tackar
34 fyller 35 i juni 2007
snart 45 ......
Känner mig helt plötsligt GAMMAL när jag läser åldern på er
50 Nästa månad.
Det är inte långt till UTFÖRSBACKEN nu.
MvH Gubben med keps
50 Nästa månad.
Det är inte långt till UTFÖRSBACKEN nu.
MvH Gubben med keps
50+2dagar
Dazzel;17180 wrote:
50+2dagar
Får tuta en glad födelsedagstrudelutt då jag passerar förbi din postlåda, tidigt någon morgon §e
tuta högt är ju gammal nu så jag hör dåligt:)
MvH Per
MvH Per