Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Hyundai Genesis Coupé R-Spec - naknare och billigare

Startad av Krister Lindholm · 2009-10-29 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Hyundais officiella bil på årets SEMA Show är en förvånansvärt diskret Genesis Coupé. Med det nya tillägget R-Spec lämnar Hyundai en del av jobbet åt kunderna. Bilen är ett tomt papper som väntar på att kunden ska sätta sin egen prägel.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]