Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Hyundai i-flow rullar snålt

Startad av Krister Lindholm · 2010-02-26 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Hyundai skickar en riktig snåljåp till bilsalongen i Genève. Konceptbilen i-flow nöjer sig med endast 0,3 liter per mil. Dessutom blir det premiär för bränslecellsbilen ix35 FCEV.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]