Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Hyundai ska bli störst i världen

Startad av Krister Lindholm · 2010-12-13 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Glöm Toyota och Volkswagen som tampas om att vara världens största biltillverkare. Hyundai-chefen berättar nu att hans företag ska bli störst och det utan att inrikta sig på globala bilmodeller.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]