Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Ingen Formel 1 för Kimi 2010

Startad av Krister Lindholm · 2009-11-18 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det blir ingen Kimi Räikkönen i Formel 1 nästa år. Hans förhandlingar med McLaren ledde ingen vart och det teamet var enda möjliga för finländaren.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]