Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Ingen vill köpa Saab - som sålde katastrofalt dåligt 2008

Startad av Krister Lindholm · 2009-01-10 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
2008 går till historien som ett dystert år. Finanskrisen tog världen i ett järngrepp och biltillverkarna fick det betydligt tuffare. Svenska Saab drabbades riktigt hårt, försäljningstapp med 25 procent förra året. Dessutom hittar GM ingen köpare till företaget.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]