@Poke 38030 wrote:
Jo. Kom på att det är inte hela högra sidan om trippmätarknappen som är död, Bältes påminnaren fungerar, så det är bara (P) (!) Låg spolarvätska, och Glödtrådsvakt som inte fungerar, men nån gång när bilen är kall så kan dessa glöda ytterst svakt, så i mörker ser man att dom lyser.
Det kan vara panelen som inte funkar, men oxå någon jordpunkt som är kopplad till panelen. Har du en annan panel så prova!
Jo. Kom på att det är inte hela högra sidan om trippmätarknappen som är död, Bältes påminnaren fungerar, så det är bara (P) (!) Låg spolarvätska, och Glödtrådsvakt som inte fungerar, men nån gång när bilen är kall så kan dessa glöda ytterst svakt, så i mörker ser man att dom lyser.