Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Japaner tjänade mest på amerikansk skrotpremie

Startad av Krister Lindholm · 2009-08-27 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
USA:s skrotpremie, Cash For Clunkers, är nu avslutad och resultaten har räknats samman. De amerikanska biljättarna fick välbehövliga vitamininjektioner men det visar sig nu att de utländska biltillverkarna tjänade allra mest på skrotpremien.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]