USA:s skrotpremie, Cash For Clunkers, är nu avslutad och resultaten har räknats samman. De amerikanska biljättarna fick välbehövliga vitamininjektioner men det visar sig nu att de utländska biltillverkarna tjänade allra mest på skrotpremien.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld