Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Kandidaterna till Årets Bil 2011 utsedda

Startad av Krister Lindholm · 2010-07-21 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
2010 års bästa bil i Europa blev Volkswagen Polo. Dessförinnan var det Opel Insignia. Nu är det dags för ännu en omgång av Car of the Year och bland de nominerade hittas flera svenskar.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]