Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Katastrofresultat för GM 2008

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-27 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Det gick inte så bra för GM förra året. När GM under gårdagen presenterade resultatet för det fjärde kvartalet stod det klart precis hur dåligt det hade gått. För hela 2008 blev det en förlust på 30,9 miljarder dollar, motsvarande 274 miljarder kronor.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]