Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Kia Optima tar plats i stället för Magentis

Startad av Krister Lindholm · 2010-04-06 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Kia verkar äntligen ha bestämt sig för vad deras nya premiumsedan ska heta. Det gamla namnet Magentis skickas i malpåsen till förmån för Optima. Bakom namnet hittar vi en korean som är längre och lägre än sin föregångare.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]