Detroitsalongen har inte hunnit avslutas innan nyheterna inför dess motsvarighet i Chicago börjar dyka upp. Först ut är Kia som meddelar att de ska visa konceptbilen Ray - en plug in-hybrid i form av en fyradörrarscoupé.
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld
Läs mer här...
Nyheten kommer från Teknikens Värld