Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Kia Ray visar kommande hybrid

Startad av Krister Lindholm · 2010-01-22 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Detroitsalongen har inte hunnit avslutas innan nyheterna inför dess motsvarighet i Chicago börjar dyka upp. Först ut är Kia som meddelar att de ska visa konceptbilen Ray - en plug in-hybrid i form av en fyradörrarscoupé.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]