Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Kina har gått om USA

Startad av Krister Lindholm · 2009-02-11 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Nu är den kinesiska bilmarknaden störst. När siffrorna för försäljningen i januari presenteras står det klart att Kina för första gången har passerat USA i antal sålda bilar.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]