Motorforum.nu

ForumMotornyheter [arkiv]

Kinesiska BYD E6 till Europa nästa år

Startad av Krister Lindholm · 2010-03-09 · 0 svar

Krister LindholmTrådstart
Kinesiska BYD har försökt tidigare utan att lyckas. Men nu är siktet återigen inställt på en Europalansering av deras bilar och först i ledet får den stora elcrossovern E6 gå. Med snygga linjer och lång räckvidd kanske det kan gå.

Läs mer här...

Nyheten kommer från Teknikens Värld

Fler trådar i Motornyheter [arkiv]